Saturday, September 3, 2011

Testimoni Minyak Kelapa Dara (VCO)

Salam Aidilfitri

Masih lagi terhidu dan rasa kemeriahan bulan syawal
Wahwah
poket pun penuh dengan duit raya!
Ting!

Ok
that's it
Bukan bab raya yang saya nak berceloteh

Hampir 2 minggu lebih saya dah guna Minyak Kelapa Dara
Alhamdulilah
hasil yang bagus
Antara kelebihan dan hasil yang saya dapat dan rasa

#Masalah penghadaman dan pencernaan dapat diatasi
#Kulit muka lebih halus dan rata
#Masalah kulit berminyak dapat diatasi
(especially utk girls,dari pagi smpai petang, saya pakai foundation n make up, muka still dry dan tak berminyak..amazing)
#Kulit dibuku lali(kaki) saya kering dan jadi keras sebab sel kulit dah mati..lepas guna VCO, kulit bahagian situ jadi lembut dan semakin pulih
#Perut rasa kenyang even makan sikit dan berat badan turun sedikit
#Badan rasa cergas dan bertenaga


Ni testimony daripada salah seorang pelanggan saya.
Saya salin bulat2 apa yang dia kata k
Dia dah berkahwin dan mempunyai 2 orang anak
ni katanya
"Lepas akak guna minyak ni, alhamdulilah, kencing lawas dan buang air besar pun mudah. Badan rasa ringan ja. Angin dalan badan pun berkurang. Kulit rasa lembutla"
Ting!

Rasa berpuas hati ambil produk ni sebab ia murah berbanding produk kesihatan yang lain. Yang pasti tiada bahan kimia dan mudah dimakan.
Selamat mencuba
^_^


Sila rujuk entry dibawah

No comments:

Post a Comment