Monday, June 20, 2011

Kawen dan tawen

Salam..


      Dah lama rasanya tak update blog ni.Al maklum la sibuk dgn macam2..kakak2 kawen. Mula dari 3hb sampaila 12hb..Banyak menda gak nak dibuatnya even bukan aku yang kawen. Penat tu jangan cakap la.Even guna catering, ada juga yang family aku masak sikit untuk akad nikah kakak sulung aku tu. Pinggang cam mau pakai yang besi ja. Mudah dilentur dan tak sakit..haha...Apa2 pun, penat tu berbaloila sebab dapat buat Pengantin gembira,, Mak aku plak dapat dua injury masa nak dekat majlis..kebetulan, nak dapat dua menantu. ahak. 1 luka dekat tangan kanan gara2 kena lilin yang digunakan sebagai gam untuk buat hantaran. Tangan kiri plak, bahagian jari kena operate sebab alergik ubat. huhu..sian mak.Dah lepas operate tu plak kena infection plak, aduh, tangan lagi bengkak. Aku balik buat dressing, alhmadulilah dah surut bengkak...Kenangan nak dapat menantu katakan..huhu... Tak pe jangan risau, menantu seterus dan seterusnya, mak tak dapat apa2 kemalangan dah..amin..hehe


     Tak ada idea sebenarnya nak update entry ni..tapi paksa juga diri nak type sebab sian bila blog tak berupdate ni..huhu....next gambar2  akan ceritakan suasana kami semua..tak banyak gambar yang aku dapat..apa2 pun zaaazzzz...layannn
            
Akad nikah


                                       Kak ju..yg sulung


                                            Linda...kakak ke2







                                    Adik2 sepupu yang muda




                               Hari Persandingan di Rumah 


                                           


                          Tulisan aku yang marvellousss...haha


                                            Pelamin by Fitri




 









                                                                           
   
                       Persandingan di rumah Menantu sulung






Persandingan di umah menantu no 2: MUAR


  














 Geng konvoi mai dari Kedah


Makan beradab

Sarapan di muar..otw nak balik KL



KotaA Famosa


Anak sedara aunty mun yang shomel..Shasha Arissaaa...


Daaaaa,,
Habis sudah..
Bye2

No comments:

Post a Comment