Wednesday, February 2, 2011

Resdung Part 2

Salam...

          Alhamdulilah.. ramai yang tertarik dengan entri blog saya "Resdung & Sinusitis". Setelah putus asa dengan rawatan moden yang tak menjadi, maka ramai yang beralih kepada rawatan traditioal. Bukanlah untuk promosi atau apa, tapi saya mengaku yang rawatan traditional yang saya buat tu memang berkesan dan puas hati. Sekali rawatan charge dikenakan RM20 (harga mungkin tetap or berubah dah sekarang"). Kalau resdung korang teruk, kakak tu  akan nasihatkan buat rawatan tu 3 kali berturut. Resdung saya tak teruk sangat, so buat sekali ja.

          Ramai yang tanya saya dimana tempat rawatan resdung tu.Tempat rawatan traditional tu dekat rawang area flat tun teja. Saya tak dapat lagi exact address dan contact number. Nanti bila dah dapat saya akan post dekat blog saya ni k.


No comments:

Post a Comment