Tuesday, October 26, 2010

: Akhirnya :

Akhirnya..
Alhamdulillah..tercapai juga hasrat aku nak buat blog..
Sebenarnya dari 2 tahun lepas hati ni berhasrat nak buat blog.
Tetapi ia tak dapat di jadikan sbg realiti atas beberapa sebab..
Antaranya..
1) Tak tahu nak buat macam mana
2)Tak sempat dgn masa
3) Hanya suka baca blog kwn2..

Hati ni suka menulis..tapi hasilnya tak da sehebat penulis2 yg beriktiraf..
Tetapi sekurang2 nya, aku hargai dan sedar salah 1 anugerah dan nikmat
yg Allah bagi ni..
Bagi kwn2 yg pernah menerima hasil2 tulisan aku,
diaorg akan ckp..
"sgt puitis"
"pandai brmain dgn kata2"
"sedap n sejuk hati bila baca ayat ni"
lebih kurangla..
haha..terima kasihnya kwn2 yg bgi komen..
harap2 ikhlas n betul la..xda la aku rasa cm angkat bakul sendiri..
So,harap2 aku akan dpt kongsi apa2 dgn org lain dgn ada nya blog ni..^_^

No comments:

Post a Comment